vineri, 11 decembrie 2009

Michael Jackson dance

Hey :) Bravo fetele :) suntem cele mai bune :) ma bucur k am castigat,caci am muncit foarte foarte mult la aceste dansuri(beat it si smooth criminal).Avem talent si ne place sa dansam,mai ales k facem o echipa frumoasa,foarte ambitioasa,care tinde spre a fi cat mai perfecta(si kiar am fost;si vom fi mereu).Ne-am dorit sa fim primele ,am obtinut premiul 1 si mereu vom depasi orice clasa ;) si totusi,cea mai buna rasplata sunt aplauzele.ele ne dau putere,incredere,curaj,ambitie,fericire.Au fost si certuri ,tipete,zambete,rasete nebune(mai ales azi:) :who let the dogs out???:))" si totusi prin munca obtinem ce vrem ^^ dupa cortina i-am cerut toate ajutorul lui Michael.si ne-a ajutat.poate o farama din spiritul lui a fost si ea pe scena ,ajutandu-ne sa facem un dans bestial,apreciat de TOATA lumea !:) va iubesc pe toate!:*:*>:D<

Un comentariu:

Dimineaţă târzie. spunea...

frate.
a fost super!
mi-a placut maxim.

Trimiteți un comentariu